جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

افزایش ترافیک سایت با ۱۱ روش رایگان

دف هایبرد توسعه کسب و کارها می اشد

افزایش ترافیک سایت با ۱۱ روش رایگان

۲۳۲ بازديد

افزایش ترافیک سایت یا افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین مهارت های ضروری برای هر صاحب سایت و یا وبلاگ می‌باشد. اگر سایت شما ترافیک و بازدید لازم را نداشته باشد، هیچ فروشی هم نخواهید داشت. در نتیجه منجر به کسب درآمد از اینترنت که معمولاً هدف اصلی راه اندازی سایت می‌باشد نیز نخواهید بود. در این مقاله من ۱۱ روش رایگان افزایش ترافیک سایت به شما معرفی می‌کنم.

ما برای افزایش ترافیک سایت مان باید بصورت منسجم و مداوم کار و تلاش انجام دهیم. با اجرای این ۱۱ روش رایگان افزایش ترافیک سایت، شما میتوانید برای افزایش ترافیک وب سایت و بهبود میزان فروش تان از همین امروز شروع کنید.

برخی از این روشهای افزایش ترافیک سایت که در این مقاله معرفی کردم، در کوتاه مدت و برخی نیز در بلند مدت جواب می‌دهد.

۱-انتخاب عنوان مناسب جهت سایت

با توجه به اینکه عنوان سایت در نتایج گوگل دیده میشود پس بایستی عنوان مرتبط و جذاب انتخاب نمائید تا کاربران مشتاق به کلیک بر روی عنوان سایت شما شوند.

۲- انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای هر مطلب

برای هر مطلب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با موضوع نوشته شده انتخاب کنید تا مطالب شما در نتایج موتورهای جستجو پیدا شوند. استفاده از کلمات کلیدی مناسب میتواند سبب افزایش ترافیک سایت شود. ابزارهای پیشنهاد دهنده ی کلمات کلیدی زیادی وجود دارد که شما می توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب با اهدافتان استفاده نمایید.

به عنوان مثال اگر دارای یک وب سایت مراقبت از حیوانات خانگی هستید، می توانید کلمات “مراقبت از حیوانات خانگی” را در ابزار مربوطه وارد کرده و کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در وب سایت تان را پیدا نمایید.

 
حتما این مقاله را بخوانید
 
چگونه یک سایت طراحی کنیم؟
 

۳- انتشار مطلب در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی فیس بوک، تویتر، اینستاگرام و … بهترین مکان برای انتشار مطالب جذاب سایت شما و تبلیغ آن هستند. این روزها بازاریابی شبکه های اجتماعی بیشتر برای افزایش ترافیک سایت استفاده می شود. به سوالات افراد پاسخ دهید، به آنها توصیه های مفید و اطلاعات لازم را ارائه نمایید. تبدیل به یک عضو فعال در شبکه های اجتماعی شوید زیرا که در افزایش ترافیک سایت شما شگفتی می آفریند.

۴- نوشتن مقاله برای سایتها و وبلاگها

برای سایر سایتها و وبلاگها مقاله بنویسید تا در سایتشان منتشر کنند. نوشتن مقاله آن اندازه که فکر می کنید هم سخت نیست و می تواند بطور شگفت انگیزی موجب افزایش ترافیک و بازدید سایت شما شود. نوشتن در مورد چیزهایی که در مورد آن می دانید، در واقع فقط بازگو کردن آن موارد به دوستانتان می باشد. اصلاً احتیاج به استفاده از کلمات فانتزی و بزرگ نیست، زیرا افراد بیشتر احتیاج به اطلاعات اساسی و مختصر و مفید دارند.

مطلب مکمل » تولید محتوای بهینه سازی شده

۵- معرفی در انجمن های گفتگو مرتبط با سایت شما

باید برای افزایش ترافیک و افزایش بازدید سایت تان با تالارهای گفتگو، انجمن ها و وب سایت های نظرسنجی، بیشتر در تعامل باشید. اگر بازدیدکنندگان وب سایت احساس نزدیکی و ارتباط بیشتری با وب سایت شما نمایند، آنها بازدید بیشتری از وب سایت شما خواهند داشت و زمان طولانی تری در آن صرف خواهند نمود.

کمی سرگرمی و تفریح مانند سرگرمی های رقابتی، بازی ها و… در وب سایت خود اضافه نمایید. به صورت هفتگی یا ماهیانه بازی و مسابقه اجرا نمایید. اجرای مسابقه برای یک ماه، می تواند هزاران بازدیدکننده به سایت شما هدایت کند و موجب افزایش ترافیک سایت شما شود.

تبادل لینک

تبادل لینک

۶- تبادل لینک با سایت‌های هم‌تراز

شما می توانید با سایر سایتهای هم موضوع تبادل لینک کنید. اگر به دنبال افزایش رتبه سایت خود هستید بهتر است رتبه سایتی که با آن تبادل لینک میکنید از سایت شما بالاتر باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.