پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت

دف هایبرد توسعه کسب و کارها می اشد

ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت

۲۵۶ بازديد

در دنیای امروز ما وابستگی های مختلف و متنوع بسیار زیادی رو به گوشی ها ، تبلت ها و یا هر دستگاه قابل حمل هوشمندی (که باز موبایل از همه شون مهمتره ) که به نوعی کارهای روزانه ما رو تسهیل کنه داریم ؛ و این نیازمندی به شکل عجیبی رشد و توسعه پیدا کرده که امروز به یک بخش مهم و حیاتی از زندگی ما تبدیل شده . و طبیعتا علت این محبوبیت ، وجود اپلیکیشن های مختلف موبایل هست که هرکدوم از اون ها قصد دارند به نوعی قسمتی از زندگیه ما رو تشکیل و همچنین قسمتی از مشکلات ما رو حل کنند .

” یک اپلیکیشن براش هست! “ تا به حال چندبار این جمله را شنیدید؟

از موقعی که اپلیکیشن های موبایل بازار تکنولوژی رو قبضه کردند ، دیری نشد که در تمامی بخش ها و جاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفتند . بازی و سرگرمی ، شبکه های اجتماعی ، اخبار و حتی کسب و کارها ، همه و همه ، در دسته بندی و رسته های خدمات رسانی مختلف ، رو به سوی اپلیکیشن ها آوردند و سعی کردند که از بازار یکه تاز اپلیکیشن های موبایل عقب نمونند . و به نوعی سهمی از این بازار پرسود داشته باشند .

تقریبا میشه به جرات گفت که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن موبایل وجود داره و کمتر موردی رو میشه پیدا کرد که براش اپلیکیشنی نزده باشند . مثلا شما فک کنید قصد دارید به مسافرت برید . از تهیه بلیط ، گزارش هواشناسی ، پیدا کردن مسیرهای مختلف (چه در شهر چه در جاده) ، تهیه غذا ، پیدا کردن رستوران ، یا حتی دستشویی در مواقع اضطراری

ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت چه مزیت هایی داره؟

با ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت تون میتونید از کلی مزایا استفاده کنید ؛ که من به چندتا از اون ها این زیر اشاره کردم .

1 – ایجاد و افزایش وفاداری مشتریان

اپلیکیشن موبایل باعث ایجاد ارتباط مستقیم و لحظه به لحظه ، بین شما و مشتریان شما میشه که ، این ارتباط نزدیک باعث به وجود آمدن یک رابطه پنهان دیگه ، بین مشتری و کسب و کار شما میشه که در نهایت به وفاداری مشتری هاتون ختم میشه .

2 – تقویت برند

همه ما دوست داریم که وقتی مشتریمون توی ناخوداگاهش ، به یک محصول یا خدماتی فکر میکرد ، اولین محصولی که بهش فک کنه خدمات و یا محصول ما باشه . که این مورد در تقویت برند ما تاثیر بسیار زیادی داره .

3 – حضورتون رو پررنگتر کنید

شما می تونید با ارائه تخفیف ، محصولات و یا خدمات مختلف از طریق اپلیکیشن تون ، حضور پررنگتری بین مشتریان تون داشته باشید و مطمئن باشید که اون ها هم طی چند ساعتی که از رونمایی محصول یا خدماتتون میگذره ، از این محصول و خدمات جدید شما خبر دارند .

4 – افزایش امکان دسترسی شما

با افزایش استفاده کنندگان موبایل در سراسر دنیا ، بخصوص ایران . شما در هر مکان و هر زمان می تونید به مشتریان تون دسترسی داشته باشید و هرگونه اعلامیه و اطلاعیه (مثلا اطلاعیه تخفیف) که دارید رو از طریق اپلیکیشن به دست کاربران و مشتریان تون برسونید

نکته : برای این مورد چهارمی که گفتم ، شما با استفاده از سرویس های پیشرفته ای مثل پوشه که یک سایت بومی و قوی برای ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران هست استفاده کنید . برای مشاهده آموزش کار با سروبس پوشه کلیک کنید .

 
پیشهاد سردبیر به شما
 
طراحی اپلیکیشن موبایل در کرج ( اندروید و IOS )
 
ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت
ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت

مزایای اپلیکیشن برای مشتریان چی هست؟

1 – دسترسی آسان به محصولات شما!

خرید یک کالا هیچوقت کار آسونی نبوده ، نیست و نخواهد بود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.